Thursday, October 24, 2013

Increased cost of onion responsible who? (piyaz ki badhti qeemat zimmedar kon ?)

Increased cost of onion responsible who?

Increased cost of onion landlord who?:- onion (piyaz) key badati keemat ka zimeedar kon he ? :- humare desh me kheti ek important work he. badi sankhya me kheti ki zameen mojood he aur aisa bhi nahi he ke kisi cheez ki kam kheti hoti ho.
onion meaning :- Onion ki badhti kimat se ye question paida hota he k kya desh me piyaz ki kheti isbar kam hui he? - No nahi aisa nahi he. kheti hui he aur piyaz desh me mojood he lakin har jagah beimani aur loot khsoot ka bazar garam he. Onion k sath bhi aisa hi majra he ke us ki kimat ko artificial badha ne ke liye us ki jamakhori yani uska stock kiya ja raha he aur aisa prtit ho raha he ke pyaz ka sankat he ya pyaz kam padh rahi he jiski wajah se log pyaz mehnge damo me kharid rahe he.
Onion :- pyaz ho ya koi aur wastu ya koi khane ki cheez jamakhori na kare. ye ek galat kam he aur insaniyat ke nate ye bad bura pap he. 
Onion And responsible ? :- Government k 7 - 7 Hum sab bhi is key bhi responsibility banti ha. Onion k cost me Increment stop karne ke lye hum ko apne aap se iski shuruaat karna hogi.

No comments:

Post a Comment