Monday, June 30, 2014

Iraq ki Taza halat news ISIS Shura declared "Khilafat" But is the news real or fake?

Iraq ki Taza halat news ISIS Shura declared "Khilafat" But is the news real or fake?
Iraq ki news par latest update Times of India  ki news me bataya gaya ha ke ISISL ne apne name se Iraq and Levant Word remove kar diya ha and new name IS (Islamic state) kar diya ha, news ke mutabiq ISIS ki shura (council) ne Islamic “caliphate” jise urdu hindi me Khilafat kehte ha ke establishment (khilafat ke qyam ka aiylan) announce kiya ha.
News ke mutabiq  100 year pehe 1924 me Ottomans it mean Saltant e Usmaniya ki shakal me jo Islami khilafat khtam ho gai thi and Prophet Mohammed (s.a.w.) ne Jo Caliphate It mean KHILAFAT ka system diya tha us hi khilfat system ko lago karne ka announcement kiya ha. Is the news real or fake? I don’t know. Matlab yeah ke yeah news kitni sachchi ha is bare me abhi kuch kaha nahi ja sakta ha. But it is very important news for All World, is khabar me bataya ha ke ISIS ki Shura (council) ne Abu-Bakr AL Baghdadi ko tamam (all) world ke Musalmano ka “Khalifa” declare kiya ha.
This post last update (30 June Monday 2014)

No comments:

Post a Comment