Tuesday, June 17, 2014

Shia and sunni? in Hindi in urdu new post

Disclaimer : Our aim is not to hurt anyone. check by yourself about article or Information. May be possible Grammatical errors, read carefully.
Sunni ak Arabic word ha jise ke dictionary meaning “sunnat par amal karne wale” ha. Sunnat ka meaning “prophet Hazrat Muhammad S.a.w. ka tariqa” hai.  Muhammad s.a.w. ne apni life me jo work, kaam jin-jin tariqo se kya ha who “sunnat”  kehlate he. Is tarha sunni muslim ka matlab hota ha prophet Muhammad sahab (slamti ho aap par) ke tarike ko apna ne wale.
Actual me quraan me Muslim ko only Muslim ka name hi diyagaya ha. Sunni or Shia group baad me bane ha. Islam ke starting dor me Muslim ka only one group tha jo only “Muslim” or “musalman” kehlata tha but some years ke bad kuch maslo (issue) me Muslims me ikhtlaf (dispute) ho gaye and is ikhtlaf ko yahoodiyo and others ne hawa di is ke bad Sunni and shia giroh, group me Muslim bat gaye.

What is difference between shia and sunni muslim? Answer in Hindi in urdu

(It is only informational post)
Shiya and sunni me kya farq ha is ka answer her koi different deta ha. But some people opinion yeah ha k shiya and sunni me jab matbhed (dispute) hua to shiya hazrat kuch SAHABA (Muhammad S.a.w. ke sathiyo) ko bura kehte ha but sunni all sahaba ko respect dete ha. Yeah ak point he jo shiya and sunni me farq batata ha. (aisa sunni muslim ka manna ha)

But hum shia and sunni dono ko fully wrong nahi keh skat jab tak ki dono me se kisi se hum koi bat Islam ke quran ke and hadis ke khilaf (against) saf-saf na sunle. I mean suni sunai bato par yaqeen kar ke kisi ko bhi wrong (ghalat) nahi kehna chaiye allah ki book quran me is bat se mana kia gaya ha keh bina tahqiq (search, check) kiye kisi ko ghalat na mana jaye.

No comments:

Post a Comment